kolmapäev, 13. juuli 2016

Nördinud.

Olengi. Mitte lihtsalt nördinud: vihane, sigavihane! Riidekapp, mis sai tellitud ammu enne jaanipühi ja mille tarne tähtajaks oli eilne päev, jäi tulemata! Tellimuse vastuvõtja vabanduseks oli, et oi, ups, unustasin. Unustasin?! Selles mööblipoes, niipalju kui ma seal käinud olen, on külastatavus üsna leige. Jääbki arusaamatuks, et mida ta seal leti taga, inimtühjas poes nii hoolega teeb, et ei ole aega tegeleda tellimustega? Ettemaks sai ju tehtud, paber selle kohta ju olemas.

 Öökapid, mis oleks pidand saabuma juba eelmisel reedel on vist samuti alles kuratteabkus, sest kontakteerutud minuga pole , kuigi nimi ja telefoni number minult võeti ja helistada lubati kohe,  kui kaup saabub. (Number kadunud?)

Ja see pole veel kõik. Swedbank on omavoliliselt, mind teavitamata, vahetanud minu pangakaardi PIN-koodi. Tundub uskumatu? Aga nii see on, sest siia maani olen saanud kaarti kasutada probleemideta ja nüüd annab panga automaat mulle teada, et PIN kood on vale. Siinkohal meenub hiljutine "Postimehe" artikkel ühest pensionärist, kes samuti olevat sisestanud 3x vale koodi panga väitel, kuigi inimene enda teada pole seda koodi muutnud ja jäi kaardist ilma.

Totaalne ebaõnn! :(

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar